Mål och förändringar 2014

Det är inte en massa nyårs löften jag tänkte rada upp nu utan jag tänkte sortera det jag har i mitt huvud lite och kanske få lite mer struktur på vad mina mål är. 

Första, största och viktigaste målet är 

ATT FÖRBLI RÖKFRI 
Det kan ju tänkas självklart att man förblir när man varit det i 9 månader men jag känner mig själv och jag har trillat dit förr så det är mitt viktigaste mål. 

Sen kommer

FOKUS PÅ HÄLSA
Både fysisk och psykisk. Prioritera det jag mår bra av och stressa mindre. 

LEVA HÄR OCH NU

LÄRA MIG ATT SÄGA NEJ

KOST
Hemlagade och bra mat från grunden så ofta som möjligt, naturliga råvaror. Lära mig mer om kost och träning! 

TRÄNA
3 pass konditionspass i veckan. 

Springa vårruset under 30 minuter
Genomföra tjejvättern
Springa en halvmara 21 km, antingen ett lopp eller på träning 
Starka ben


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar