Dictation

Jag har hittat ett helt nytt sätt att blogga. Ni kommer inte märka någon skillnad men för mig är skillnaden väldigt stor. Jag har nämligen hittat en app som kan skriva det jag säger. För mig som är dyslektiker är skrivandet något som är jobbigt och som tar väldigt mycket tid för mig. Det är oftast därför det inte blir något inlägg när jag jobbar t.ex.

Programmet heter Dictation.

Jag har jobbat fem dagar i rad, så jag antar att det är därför jag känner mig lite trött ochsliten nu.
I morgon ska ni få ett mycket mycket länge inlägg, men nu ska jag sova. Det har inte gått så bra med att prioritera min sömn som jag hade tänkt. Så nu säger jag godnatt men avslutar ändå med att säga att jag är sjukt imponerad av programmet som uppfattar nästan allt jag säger korrekt, använt appen till hela det här inlägget.

1 kommentar: