SVT, löpning och ny frissad

Emil var med på Värmlandsnyheterna i morse. 

Klicka här för att komma till inslaget!


Att starta dagen med att se sin son på tv kan väll göra vilken mamma som helst glad speciellt om man saknar honom. Det är tomt här hemma utan honom men jag vänjer mig väll hoppas jag. 

Jag startade dagen med en ordentlig frukost. För att sen kunna köra ett träningspass. Vädret hade kunna varit bättre men jag fokuserar inte på det just nu utan bara på att komma i väg när jag ska och göra det jag planerat. 

7,5 km på elljusspåret. Ganska bra fart på benen men det kändes tungt idag.

Träningen går bättre och känns bättre ända sen jag tog bort fokus från min vikt. Jag vet inte vad jag väger just nu och det är ett väldigt bra tecken på att jag har rätt fokus. Bra mat så jag orkar träna, är mitt fokus just nu! Jag har ganska mycket övervikt men det får vara. Jag har inte tid att bry mig om det när målet är Lidingö halvan. Om ni inte har läst Lofsans inlägg om mål och prestationer så gör det! Det är så viktigt att tänka på att vägen till målet också är ett mål! 

Idag var jag med Louise till banken och fixade mobilt bankid, swish och bankapp. Det är verkligen smidigt nu för tiden. 

Sen blev det mat på Thaien 

Ooo så gott det var! Det kanske inte är så konstigt att min vikt är där den är med tanke på att mat ute är en av mitt livs stora passioner!

Sen blev var vi till Jessica och blev snygga i håret.  

Hon lade i lite slingor och tog bort det gamla och slitna. Känner mig jätte nöjd. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar