Poddar, träning och Fläskpannkaka

Jag ska ta en promenad och fortsätta lyssna på de nya avsnitten av träningspodden om en stund men först ska min frukost få sjuka ner lite.

Podcasts är ju inget nytt fenomen men det är ganska nytt för mig. Det finns poddar om det mesta www.podcasts.nu Ljudböcker och podcasts öppnar en helt ny värld för mig. Jag är dyslektiker. Jag vet att det inte märks så mycket på det jag skriver för det är inte skrivandet som är mitt problem utan för mig har det alltid varit att läsa, skriver jag ett för långt blogginlägg kan jag tycka det är sjukt jobbigt att läsa igenom det trotts att det är jag själv som skrivit det. Så fann jag lyssnandet. Det tar lite tid att lära sig lyssna men nu verkligen älskar jag det rogivande i det!

Igår var jag, Lollo och Lizette till stan. Vi käkade kinamat och jag fick mig några bitar sushi som jag älskar.

tiden går fort det är 11 veckor kvar till bebisen ska komma och hon börjar bli riktigt rund om magen nu. Det börjar också bli jobbigt för henne.

När vi ändå var i stan passade vi på att köpa ny färg till Linnéas hår.

Det fick bli lila den här gången. Vist är hon fin!

Jag måste verkligen ta mig tid att göra det där träningsschemat men jag vet inte riktigt hur jag ska utforma det. Det är så mycket jag skulle behöva träna på men man kan inte lägga fokus på allt utan man får ju välja ut några bitar. Det jag skulle behöva göra är att åka skidor. Jag skulle behöva flytta till fjällen så jag kunde åka tre gånger i veckan men det alternativet finns ju inte.

Igår blev det löpning och armstyrka. Löpningen gick tungt. Dags att köra intervallpass helt enkelt.

Jag gjorde Linnéa väldigt lycklig över gårdagens mat.

Hon älskar fläskpannkaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar