Studiedag, marknad och kalas

Barnen har studiedag och jag börjar jobba klockan 15 det betyder sovmorgon men trotts att jag inte somnade förrän efter klockan ett i natt vaknade jag med ett ryck klockan 06:40 då klockan normalt brukar ringa. 

I väntan på att jag skulle komma fram till Transportstyrelsen så 

testade jag och måla vita tippar... det blev inte helt bra men det var ju fösta gången jag provade. Det får helt enkelt duga. 

När jag kom fram till Transportstyrelsen fick jag veta att Louise måste lämna in ett intyg från BUP som intygar att hennes Autism inte är något hinder för att ta körkort. Jag förstår att man måste göra det och förstår varför ändå känner jag mig lite kränkt å hennes vägnar. Detta är första gången jag upplever något negativt med diagnosen. Jag är förmodligen bara löjlig som känner så här men jag känner å andra sidan alltid en massa saker. 

Idag blev det frukost i min ensamhet. Snart ska jag väcka Linnéa och Gustav men bara för att jag inte klarade att sova på min sovmorgon så måste ju dom få det.

Jag har jobbat helg med det har också varit Oxhälga marknad. Denna älskade och hatade marknad. Klart man måste dit men varje år tänker jag: är detta verkligen så roligt. Trångt, blött och massa massa folk men mest bara skräp att köpa. 

Karuseller för barnen
och Langos till mamma! Jo det är något med marken som gör att man måste dit!

Trotts att jag borde varit trött efter jobb och marknad så ville min kropp något annat. Jag hade massa inre stress som var tvungen ut!

4,2 km på elljusspåret fixade dock till det. Jag vet att det är endorfinerna som min kropp är ute efter. Så jag får nog ge dem som säger att när man tränat nog länge kan man inte vara utan träningen. 

Jag jobbade söndagen också sen på eftermiddagen hade vi kalas för Linnéa

kusinerna, eller några av dem i alla fall. Vi hade trevlig men vi är verkligen skitmånga när vi ses. Eftersom vi är så många är det sällan alla kan samtidigt men den här gången kunde alla och då blev vi 24 stycken. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar