Studiedag, simhallen och hårtorkstorr mamma

Att få sova tills man vaknar utan en väckarklocka som ringer det är lyx! Sån lyx hade vi idag. Barnen har studiedag och jag är ledig!

Vi sov inte överdrivet länge men det var ändå helt underbart!

Sen bar vi upp alla kartonger från källaren med julsaker för det börjar väll bli dags att adventspynta. Fast jag fick verkligen ingen inspiration när jag tittade ut genom fönstret i morse och det regnade och var blött. 

Jag älskar att julpynta men när Linnéa frågade om vi inte kunde åka till simhallen istället var jag inte sen med att säga ja! Var enda gång vi åker till simhallen så glömmer jag att få med mig en hårborste och ska jag då sen till affären eller något efteråt så ser jag ut som ett troll så idag var jag noga med att få med en borste!!! 


Galna ungar <3
Galen mamma sa Gustav när jag lossas bet honom i örat :)

Jag passade på att simma 1000 m och kände mig duktig efteråt. Jag är så sjukt dålig på att simma, jag har liksom inget flyt! Det knakar och brakar i var ende led när jag simmar också, ont gör det i alla fall inte.  När vi badat klart upptäckte jag att jag hade en borste med mig men jag hade glömt handduk :o Vad är liksom att glömma hårborste i jämförelse med handduk? Jag kan dessutom lova att folk hade stirrat mindre på min trollfrisyr på affären än vad de gjorde när jag blåste mig torr med hårtorken! :) Nöden har ingen lag tröstade jag mig med! 
Efteråt blev det en fika i bowlinghallen och jag passade på att köra två serier tillsammans med mina troll

Nu ska faktiskt redan bädda ner mig för jag känner mig jätte trött trotts sovmorgon i morse, så natti natti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar