Konsten att köpa en handväska

Jag har alltid älskat handväskor och köpt och köpt! Både dyra och billiga och i alla möjliga former och färger! 

Så hände något, jag tror det har med åldern att göra! Jag visste precis hur den skulle se ut och vad jag ville ha för fuktioner på den.  


  1. När man har den på axeln ska man med en arm kunna ta fram väskan utan att armbågen fastnar! 
  2. Väskan ska kunna stå på golvet!
  3. Man ska kunna öppna hela väskan och få en bra översikt över innehållet. 
  4. Den ska vara snygg!
Snygg kom faktiskt på 4:e plats det är det jag menar med att jag tror jag blivit en mogen kvinna. 

Micke hade en ängels tålamod när jag sprang omkring i hela Nordstan och letade väskor. Tillslut hittade jag en som höll måttet. 


Det blev en Esprit 


Som jag är jätte snygg i J

Jag har verkligen börjat tänka på ett annat sätt och jag tror det har med ålder att göra. Jag köper inte massa saker bara för att jag vill ha sakerna är mer genom tänkta. Är det för att man har mer tid att tänka. Detta handlar inte om en väska bara utan om hela mig. Jag har liksom ändrat hela mitt sätt att se på saker. Väskan är barnen en symbolen för den nya Pillan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar