Dagens tanke

Dagen tanke.

Sträva mot dina egna mål! Vad någon annan gör, kan och presterar har inget med dig att göra. Det säger absolut inget om dig och egentligen väldigt lite om personen som gjort prestationen också!

Hittade de här orden i mitt eget måbrablock. Måbrablocket är en bok som jag skriver ner tankar och känslor när jag har mina svackor här i livet.  Mina svackor kommer ofta i november. Vet inte om det beror på att jag älskar hösten så mycket att man inte kan leva med den euforin som jag känner då hur länge som helst. Den tiden som är nu är liksom alltid den bästa på året för mig!  
Jag har arbetat mycket med mig själv och min hälsa. Både den fysiska och psykiska. Det är spännande att vara med på den här resan tycker jag. Målet och min förhoppning är inte att jag aldrig mer ska få några svackor utan att jag ska kunna hantera och leva med dem på ett bra sätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar