Lycka, promenader och Ellie

Ibland är jag bara så förbannat lycklig och tacksam för det jag har. Det är som om jag har kolsyra i hela kroppen. Jag blir nästan rörd till tårar, bara jag tänker på de mina. Precis så kände jag mig när jag idag tog en promenad. 
Jag har så mycket som jag är tacksam för och jag tror det är både sunt och viktigt att reflektera över de bra sakerna i livet. Det är dock viktig att komma ihåg att man är sin egen lyckas smed. Ingen kommer och gör dig lycklig. Lycka skapar man själv och det enklaste är att fundera på vilka de bra sakerna i just ditt liv är. 

Jag är som lyckligast när jag har alla de mina nära. Lizette och Ellie kom och hälsade på när jag kom hem från promenaden. Vi käkade lunch och satt och pratade. Hon är så fin min bonusdotter. Jag är så glad att hon finns i mitt liv. 

Stolt morbror!

Älskade Ellie <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar