100 kg, 18 år och tre lediga

Börjar inlägget med att skryta för jag är verkligen sjukt stolt över detta!

I torsdags tog jag 100 kg i marklyft! När jag riggade kameran hade jag ingen aning om jag skulle lyckas eller inte men jag gjorde det! 

Jag har satt upp en lista med mål för 2016. Jag tycker det är viktig att ha mål speciellt med min träning. Detta är i alla fall vad jag vill göra i år. 

  • Halvvasan som innebär att jag då fixat halvklassikern. Ska önska klassikerns silverkrona om jag fixar det! 
  • Vårruset för skojsskull
  • Vätternrundan 
  • Lidingöhalvan under 2 timmar. 
  • Styrketräning på allvar i höst
  • Marklyft 120 kg
  • Knäböj 80 kg
  • Bänkpress 60 kg 
  • 1 st chins
Inte ett enda vikt minskningsmål, utan äta bra och nyttig mat som ger energi till träningen! 

Nog om det nu!

Igår var det en väldigt speciell dag! Louise fyllde 18 år!


Jag fick gå upp klockan 6 för att göra frukost på sägen åt henne men det var hon värd! 18 år har jag fått vara mamma åt den här fantastiska tjejen. 

Så här liten var hon för 18 år sen! Jag minns det som igår faktiskt men åren har verkligen gått. Det är inte bara Louise som förändrats. Jag var 21 år när jag fick henne och jag är verkligen en annan person idag. Det är på ett sätt ett helt liv sen samtidigt som jag minns den dagen som om det var igår. 

Min vackra under bara Lollo! Med sina 175 cm brukar hon klappa mig på huvudet och kalla mig för lilla mamma. Hon är den klokaste 18-åring jag. Jag har älskat henne från första sekund, då, nu och för alltid <3

Igår firade vi henne på Mongolisk restaurang. 

Hon älskar mongoliskbuffé Hon beställde en cider och fick visa sitt legg. Vi hade en väldigt trevlig kväll med alla de våra <3 

2015 hade 53 veckor och för mig och Micke innebar det att hans lediga fredag och min 3 lediga helg nu sammanfaller. Varannan vecka får vi alltså tre lediga dagar tillsammans! 

Så igår blev det en tur till bowlinghallen bara vi två. 

Igår vann jag äntligen en auktion till ett rimligt pris på en äkta matta. 
Den ska hämtas till veckan! kommer bli så fin när den kommer på plats! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar