Kyla, skidor och min nya matta

Nu väntar jag igen på att få ge mig ut och åka skidor. Den här gången är det inte temperaturen som ska stiga utan mellanmålet jag precis svalt ner som ska sjuka. Jag hoppas på en trevlig tur för nu det är inte kallt. Temperaturen ligger på 0°C just nu. 

Jag har gjort två turer under veckan båda gångerna var det riktigt kallt men det gick trotts allt bra.
 
Tisdagen körde jag 5 km 

Torsdagen blev det 10 km. Jag ska få ihop minst 5 km idag är planen i alla fall. 

Den här veckan har bestått av mycket jobb också så jag är verkligen nöjd att jag med dagens pass kommer få ihop tre pass den här veckan. Jag har ett problem och det är att jag får väldigt ont i fogen bak i mitt bäcken. Efter alla mina graviditeter så är jag lite instabil i höfterna så jag har nu lånat Lizettes gravidbälte som jag ska prova och se om det känns bättre när jag får hjälp att hålla ihop bäckenet lite. 

I tisdag var jag dock ledig, jag hämtade min matta som jag köpte på auktion och var till IKEA. 

Mamma och Linnéa följde med som sällskap. 

Jag är så nöjd! Det blev precis som jag hade tänkt mig när mattan kom på plats. 

Linnéa och jag hann även med en tur till Lizette under veckan. 

så vi fick en chans att mysa med underbara lilla bebisen våran. <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar