Träna, svampar och körkortskurs

Jag har inte kommit på vad mitt nästa mål med min träning ska vara men jag har kommit fram till att jag inte kan låta bli att träna fram till jag kommer på det, för har jag otur kommer jag i så fall bli helt otränad. 

Det jag inte kommer på det är om jag ska ha ett prestationsmål och det kanske man inte behöver ha egentligen. Däremot har jag ju ett genomförande mål och det är att träna 200 pass det här året. Fast mest av allt tränar jag för livet att orka med det jag vill göra. 


Hur som helst så var i alla fall vilan efter Vättern tvungen att få ett slut. 

Startade i söndag med en myjogg/power walk upp för Nyttorpsbacken 2 km uppför blev det och totalt 6,4 km

Kolla vad som är på gång också! Skogens guld och en av mina favoriter.. att plocka och leta efter för jag äter dem inte men min familj gör. 

Louise är i Karlstad på körkortskurs

Och vi övar hemma! 

Jag längtar mig sjuk efter den här trollungen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar