Cykel, 40 års kalas och morsdag

Idag har jag semester, regnet öser ner och jag skulle ha cyklat. Fast jag vill verkligen inte alls idag! 
Sist jag cyklade gick det skittungt. Det är så ibland, det är inte alltid roligt. Det går heller inte att välja att låta bli att träna pga vädret för då skulle jag ju inte komma någonstans i träningen men idag tänker jag göra ett undantag och låta vädret bestämma. Jag försöker mentalt förbereda mig för Vätternrundan som kommer bli mitt livs största utmaning. Jag har ingen tanke på hur lång tid det kommer ta. Allt mellan 14-18 timmar. Jag vet att jag kommer cykla jäkligt länge i alla fall och det måste jag vara helt inställd på! Det ska samtidigt bli intressant att se hur psyket fungerar när man blir väldigt slut och trött! Samtidigt som detta kommer vara den största prestation jag försökt mig på. Jag vet inte om jag är stark nog ens faktiskt!   

Micke har hela den här veckan väntat på att få sin bil som han köpt. I onsdags skulle vi möta upp dem och få bilen i Örebro. Så blev det inte men lite mat och lite grejer till husbilen blev det på Marieberg i alla fall. 
Jag och min Lollo

Efter väldigt många turer så kunde vi i alla fall hämta Mickes bil i Stockholm på torsdagen. 
Mycket nöjd man som nu har en dragbil som han kan dra båten med

Igår var jag bjuden på 40 årsfest!
Det var den här tjejen som fyllde år! Det blev en väldigt trevlig kväll med god mat och många återseenden. 
Här är jag och Linda. Vi gick i skolan tillsammans men vi har inte träffats på 16 år. Det är väldigt roligt att ses. 

Idag är det morsdag och jag har fått ett presentkort på massage av min familj. 
Denna fina har jag fått av min Lizette <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar