Blommor, 10 års dagen och bästaste vänner!

Han vet hur han ska göra min man för att få mig på bra humör! 
Säg vem som inte blir glad av blommor och jag behöver all uppmuntran jag kan få för just nu är det lite tungt. 

Jag har kört min långvecka på jobbet som gör att jag är trött och sliten och det var dessutom årsdagen för Magnus bort gång igår. Det har gått 10 år, jag är nu lika gamla som Magnus var när han gick bort. Jag har kommit i fatt honom. Jag och barnen var förbi med blommor dagen innan. För jag vill inte uppmärksamma dagen han dog utan den sista dag han levde. För mig är det en väldigt stor skillnad. 

Efter vi varit till graven åkte vi till min Malin och hade en trevlig eftermiddag. 

Fast torsdagen började på det här sättet. Mysfrukost med Micke vid Bjurbäcken. 

Jag älskar verkligen de här små guldkornen i vardagen. Det behöver inte vara så mycket och storslaget. Sol, natur och en helt vanlig frukost. 

I fredags provade jag att cykla igen. Ja det kändes bättre men helt bra är jag verkligen inte i mitt knä. Jag ska prova och höja sadeln lite får vi se om det gör någon skillnad. 

Det måste ju vara något med cykeln för i fredags morse var jag ute och sprang

Inte så långt i och för sig men då känner jag inte av mitt knä alls.

Senare på eftermiddagen fick vi besök av Mats och Rosie

Det är alltid lika trevlig och det är få människor som jag känner mig så bekväm med och som jag tycker så mycket om som dem. De tillhör absolut de bästa av vänner  <3 

Vänner som har med sig Gustafskorv kan ju i och för sig inte vara annat än bäst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar