Vårruset, cykla och husbilen

Jag vet precis vad huvudvärk över ena ögat betyder: Nu jävlar tar du det lugnt Pillan! Lyder du inte kommer du att få migrän! Jag är väldigt lydig nu mera för det finns inte en enda gång som jag kunnat trotsa detta. 

Jag sprang vårruset igår! 
Tillsammans med Gudde. Med tanke på hur lite jag sprungit den sista tiden är jag väldigt nöjd över min prestation. 
Tiden blev 34:58, benen höll och mina smalben brann inte upp. 

Fast någon cykeltur som jag hade planerat blir det inte idag men inte på grund av kroppen utan det är huvudet som sätter stopp för det. 
Det plockar på milen 32 har jag hunnit få ihop. 100 mil kommer jag inte hinna. Det har jag redan lagt ner men över 50 ska jag nog få ihop i alla fall. Cyklingen känns bra just nu. Kroppen känns stark när jag cyklar. Jag har lite ont i knä men det blir inte värre när jag cyklar i alla fall. 

Det var en dag med utmaningar igår. Förutom att springa så skulle jag ta mig modet att köra hem min nästan 3 ton tunga husbil. Jag var lite nervös men det gick bra! 

Jag var och är lite ivrig nu att få "flytta in" i bilen så jag diskade allt porslin och städade ur bilen igår.  
Linnéa och Gustav inspekterade och godkände bussen! Om vädret tillåter ska det bli en kort premiär tur under helgen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar