Husbilen, premiär och cykeltur

I lördags var det premiär med husbilen. Trotts att vi bara skulle vara ute över natten så packade vi hela lördagen. Jag flyttade liksom in :) Det som jag hade längtat efter att få göra! 

Vi åkte inte så långt Micke hade hittat ett fint ställe vid en sjö. 
Vädret var inte det finast men det var hur mysigt som helst även om det inte var någon värme ute precis! 
Inne i bilen var det varmt och skönt i alla fall. Jag är så nöjd med hur det blev när jag fick göra fint och ordning. 
Mina snälla och goa Lizette överraskade mig på lördagmorgon med att komma ner med draperier som hon sytt till Ninni och Gustav sovplats. 
Vi grillade på kvällen som sig bör när man är ute
Micke blötte sina fiskespön utan att få någon fisk. Det var så himla mysigt. Jag tror detta när något för mig och för oss. Det var inget gnäll på barnen som jag befarat. De spelade lite mjuktennis och ritade. De har ju faktiskt lite fantasi när inte datorn står till förfogande. 
Ninni hade sovit gott sa hon i alla fall. 

Nu har jag en massa saker som jag vill fixa och köpa till bilen men jag får ha lite is i magen och vänta på mina skattepengar. Det vi i alla fall ska kosta på oss är riktiga madrasser. Ska man vara ute mer än en natt är det en förutsättning kände både Micke och jag efter en natt ute. Nu sov vi inte precis skitdåligt men ska man vara ut en vecka kanske så måste man kunna sova bra! 

Jag avslutade en toppenhelg med en cykeltur! 
Det går bra nu! Jag känner mig stark och kroppen funkar. Just nu är det riktigt roligt att cykla 38 mil har jag fått ihop! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar