Klarälvsbarnen, utmaning och husbilstur

Detta blev aldrig något text till det här inlägget. Jag började skriva och sen fick jag tidsbrist. Så det får bli lite foto uppvisning på vad jag gjort de senaste veckan.

Det har blivit en kvällspromenad med min man. Vi såg bävern men när han såg oss, såg vi honom inget mer.  

Jag har cyklat Klarälvsbaran med Gudrun. 

Jag rekommenderar verkligen den turen! Vi hade helt fantastiskt väder! Det var lättcyklat och vacker Värmlänsk natur! Första svackan kom inte förrän efter 8 mil. 

Efteråt tyckte jag att jag förtjänade ett stort glas Cava! Frysta jordgubbar och Cava är nog bland det godaste man kan dricka! 

Man ska inte utmana sin mamma! Linnéa trodde inte mamma kunde.

30 kg för tung och snart 40 år så kan mamma visst :) Jag tror de flesta kan, man måste bara låsa armarna och våga det är det som är den stora grejen när man blir äldre man vågar inte saker längre. 


Vi har hälsat på vår älskade lilla trollunge Ellie <3

Jag jobbade extra en dag i helgen. 

men på fredagkväll förberdde jag och Toker husbilen för en tur. 

Pappa mötte upp oss och hade förberett åt oss så gräset var nyklipp där vi skulle stå. 

Jag älskar min lilla husbil. Den här gången var det Emil och Linnéa som följde med. 

Kaffe smakar godast när man campar! 

Vin också! 

Linnéa föredrar korv! 

och att bada. 

bara man får bada är allt bra säger Linnéa!

Nationaldagen jobbade jag och vi överraskades av ett strömavbrott. 

och tvingades stänga. Jäklar vad mycket mer jobb det innebär att när något sånt här händer. Jag skulle ha slutat klockan 14 men var hemma klockan 16 i alla fall. 

Då åkte jag och barnen till farmor. Älskade farmor <3 Efter besöket hos farmor var vi till farbror Morgan som köpte mitt gamla hus. Vi ska åka dit med husbilen några dagar i sommar har jag tänkt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar