Regn i Motala, sol här och min lillasyster

Det verkar inte spela någon roll vilken sida jag kollar på. Jag kan nog räkna med att jag i stort sett kommer få cykla hela Vätternrundan i kräkregn! 
Det ser dock inte ur att bli kallt men blir man blöt blir man kall.
Efter många funderingar fram och tillbaka har jag i alla fall bestämt mig för att starta och göra mitt bästa. Blir jag kall, blöt och inte orkar mer så gör jag ju inte då kommer jag att bryta och försöka igen nästa år.

Nu har jag 10 dagars semester som jag ska njuta av bara jag cyklat! 

I tisdags där emot hade vi ett helt fantastiskt väder solen sken och jag var ledig. Lizette ringde redan klockan 9.00 och undrade om hon och Ellie kunde komma ner till oss. Det är klart de kunde! 
Det går så fort, det dröjer inte länge innan den här lilla fröken kryper. 

Ibland blir det bäst när man inte planerar. Jag kom på att vi skulle åka och bada. Jag tog vad jag hade hemma och fixade till en stor pastasallad sen åkte vi.
Det bästa i livet är när jag får ha alla mina troll hos mig och nu mer är det inte ofta jag har dem alla med! 
De modigaste badade! 
Emil och Ellie

På eftermiddagen åkte jag till mamma för där var min lillasyster och hälsade på!
Älskade syster Tessa som bor för långt bort från mig tycker jag! 

Nu ska jag sova för i morgon bär det av mot Motala och Vätternrundan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar