Skolavslutning

I fredags var det skolavslutning och trollen slutade 9:an, 8:an, 5:an och 3:an.
Kan faktiskt inte fatta att Lollo slutade 9:an. 
Svart klädd som vanligt men hon hade ju kjol i alla fall och var så klart finast av alla enligt hennes mamma! 
Kransen hon har i håret har hon gjort själv. Rosorna gör hon av kaffefilter.

Jag har all anledning att vara stolt mamma. Louise har så fina betyg att hon kan läsa till vad hon vill! 

Emil blev vald till VARG det är en person som utses av elever och lärare. Är man Varg så är men en kamrat stödjare och ska se till de som kan vara ensamma och utsatta. Det är alltså en person som passar för detta om väljs till varg. Emil är en väldigt snäll och omtänksam person han är också väldigt mogen och kan ta ansvar och jag är stolt över att det märks även i skolan att han är sån!  
De mina <3
Jag och de mina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar