Semester man, höftont och shopping

Min älskade make har haft semester den här veckan. Vi har på bästa sätt försökt ta vara på tiden tillsammans. Jag har haft några dagar ledig nu men jag har inte haft semester. 

Här om kvällen följde jag med honom till golfbanan. Golf verkar faktiskt vara en rolig sport men jag har ingen bollkänsla heller. Bollsport är liksom inte min grej men man skulle ju kunna göra det för att det är kul precis som jag gör med bowlingen. 

I onsdags körde jag ett löppass. Endast 2,5 km och endast en gång i veckan! Det är en vecka sen jag sprang sist också. Nog för att jag cyklade Tjejvättern förra helgen och vist var jag lite trött i benen innan men löpningen gick bra!   

Jag invigde mina nya skor och det svåra är ju att inte springa längre än de 2,5 jag får springa så jag smygsprang 1 km till och jag fick så klart ont som fan och har haft ont sen dess. Sjukt trött på detta kan jag säga att jag är, jag kör mina rehabövningar varje dag och det har jag gjort i flera månader nu. Jag blir inte bättre. Jag har ont mest hela tiden faktiskt :( 

Micke bjöd mig på Sushi, det är bland det godaste jag vet!

Efter det åkte jag och Lizette till Karlstad på shopping
Jag hade verkligen dåligt med sommar kläder, men nu är det inte synd om mig längre! Lizette och jag är proffs på att shoppa. Vi har väldigt effektiva! 

Min fiskeintresserade man har ända sen han sålde sin båt velat köpa en ny 

Nu har jag han gjort det!

Igår fick jag följa med på premiär turen. Jag tror jag kommer trivas med båt jag med! :) Det var verkligen jätte härligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar