Körkort, snö och mitt nya jobb

Nu dröjer det i alla fall två år innan det är dags igen! 

Som mamma kan jag inte vara stoltare, ännu ett barn som klarat sitt körkort! 

Stort grattis till Emil!  

Jag är så stolt över mina barn! De är så duktiga! 

Hur kul är detta?? Inte alls skulle jag vilja säga. Det är ju ändå 9 maj!
och i fredags satt vi där i solen! 

Igår förmiddags hade jag bestämt mig för att cykla och det finns tydligen fler likheter, förutom det röda håret mellan mig och Pippi Långstrump. Hon vattnade ju sina blommar fast det regnade för hade hon bestämt sig för att vattna så gjorde hon det sen fick det vara vilket väder som helst..... 
... och jag cyklar tydligen i vilket jävla väder som helst om jag bestämt mig för det. Det var så kallt att jag på riktigt trodde jag skulle förfrysa något. 

I morse klockan 06:30 började jag mitt nya jobb. Som administratör på Filipstads kommun. 
Just nu går jag bredvid och lär mig. Den 1 juni går kvinnan vars tjänst jag fått i pension. Då ska jag klara mig själv är det tänkt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar