Panikfabriken, god mat och träning.

Jag har en massa saker som jag vill skriva och berätta om. Jag har precis tagit en välbehövlig middagslur på soffan. Det kostar på att ligga på topp! För på topp kan jag nog faktiskt säga att jag varit den här helgen. 

I fredags fick jag besök av den här lilla tjejen och hennes mamma. 
Vi var till folketshus och kollade in lokalen där Micke och jag ska ha vår födelsedagsfest. Jag har redan fyllt och Micke fyller i april, så därför bestämde vi oss för att slå ihop det till en fest. 

Det jag önskade mig när jag fyllde år var att umgås. Därför hade mamma, Lizette och mina systrar ordnat en överraskning till mig. 
Vi var spelade paintball! Det var verkligen sjukt roligt. Vilket adrenalin påslag. 

Efter det blev jag bjuden på mat.  
Det var verkligen den bästa kvällen på länge! 

Det såg verkligen ut att bli en ganska dålig träningsvecka men jag har fått till 3 pass! 
Även idag fick jag med min make. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar