Tankad, presenter och träningsveckan.

Japp se så, då var både bilen och jag fulltankade igen! 
Sova, träna, frisk luft och att umgås med de mina, är vad som fyller min tank. 

Den här lilla dammen har fyllt 1 år 

och i lördags var det dags för 1 årskalas. Hennes lilla mamma har också fyllt år. Ellie fick en bilbarnstol. Kanske inte den roligaste 1 årspresenten men något hennes morfar och jag visste att Ellie behövde. Vad hennes mamma behöver mest av allt är att få sova. Så därför har vi bokat en hotellnatt för två inklusive barnvakt. Lizette blev så himla glad och det gjorde mig alldeles varm i hjärtat.

Jag är så himla glad att jag fått min energi tillbaka!! Jag har haft en jättebra träningsvecka 4 träningspass har det blivit. 
Två pass på gymmet, ett intervallpass och idag ett löppass ute. 
Min RunKeeper ballade ur helt, för riktigt så långt sprang jag inte 😂😂 Det blev egentligen inte alls långt, bara 2,2 km. Jag är så nöjd med det. Jag har ett helt annat lugn nu, än jag hade förut. Jag vet inte varför riktigt men kanske för att jag inte behöver bevis något för mig själv längre. Jag är inte längre rädd för att bli en inte tränande person och det är skönt. Jag kan nu i lugn och ro bygga upp kroppen, för att med små steg öka. Så att kroppen verkligen håller. Målet är nu att springa skadefri och verkligen inget annat är viktigt. 

Jag har faktiskt precis kunnat konstatera att min hälsporre som jag dragit med i över två år troligen är utläkt nu. Jag tänker dock inte utmana ödet med några tokiga idéer om högklackade skor som jag alltid älskat men inte kunnat använda på över två år. Att det tillslut läkte beror på att jag lärde mig lyssna på kroppen och lärde mig lite tålamod. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar