Semester, stegräknare och vintersol

Nu har jag semester i 9 dagar. Det ska bli riktigt skönt! Förutom Vasaloppet så har planerat att umgås med vänner och vara med mina barn som har sportlov nästa vecka. 

Så jag kommer inte att se ut så här på 9 dagar :)

I iPhone finns en app som heter hälsa, jag har inte använt den så mycket men det finns några riktigt roliga funktioner. 
Den räknar antal steg man tar på en dag. 
Idag har jag inte hunnit med så många än! Jag ska försöka att ligga på ett snitt över 10000 steg per dag i alla fall! 

Jag verkligen älskar promenader. Jag tycker naturen är vacker året om. 

Guldkorn finns överallt. Jag funderar mer och mer på att jag skulle vilja till fjällen på vandring. Här om dagen träffade jag en hund när jag gick. Den följde med mig en lång bit och var överlycklig att se mig. 

Jag har inte tid att ha hund men jag skulle verkligen gilla att ha en jag kunde få ta med på promenad någon gång då och då. Funderar på att sätta upp en lapp på Coop och se om någon nappar. 

39 årig kvinna söker hund för långa promenader :)

Vintern är nog som vackrast i februari i alla fall

Jag hade en så underbara känsla när jag var ute och gick! En oerhörd tacksamhetskänsla. 

Ibland tycker man att livet består av grå vardagar då kan det vara bra att göra en sån här lista som jag har gjort! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar