Övningskör, hypokondri och Dr. Martens

Idag kommer det bli en bra dag! Den startade med sovmorgon för min del. Gustav och Linnéa studiedag. Jag tror jag ska göra varm choklad och överraska dem med sen. Jag är ledig och Lizette och Ellie kommer vi ska på promenad! 

Igår övningskörde jag och Louise igen! Vi brukar köra en timma åt gången för sen är jag helt slut! 

Med det vill jag inte säga att Louise skulle vara extremt dålig på att köra för det är hon verkligen inte. Det är bara så sjukt ansträngande och kräver så mycket fokus och koncentration att jag blir helt slut efteråt. Idag har vi backat. Till helgen ska hon få köra med Mickes bil. På min bil är dragläget minimalt och en som inte är van att köra min bil får ofta motorstopp till att börja med även om man har körkort. Så lär hon sig köra den kan hon köra vad som helst en tänkte jag. Fast jag tror hon behöver prova en annan bil också. 

Startbeviset har kommit och det närmar sig nu, mindre än två veckor kvar.

Den för mig obligatoriska hypokondrin som brukar komma innan start har slagit till. Jag har ont överallt just nu. Förutom höften som i och för sig inte alls är bra och som jag vilar så har jag ont i en fot, i min axel, skuldrorna är inte heller bra och jag kanske håller på att bli förkyld också!! I natt hade jag en ångestdröm om att jag inte hittade mina skidor när jag skulle starta... Ni undrar om jag är nervös över detta? 
Nej inte alls, lugn som en filbunke! :)


Jag har äntligen efter många paket åter och fram mellan mig och några postorder företag hittat ett par bra finskor. Just finskor är inte det lättaste att hitta när man måste få plats med specialsulor! 
Det blev ett par Dr. Martens Jag är väldigt nöjd! Som jag skrivit om förut så har jag ju hälsporre. Jag som alltid älskat skor med höga klackar har verkligen fått tänka om. Det går liksom inte ens att plåga sig en kväll i klackar, jag har provat! Priset för att göra det är för högt! Jag brukar tänka att ska man vara fin får man lida pin men att lida pin i någon vecka efter en kväll i klackar är liksom inte värt det. 
 
Jag hittade den här bilden på nätet. Jag visade den för Linnéa 
För allt stämmer på henne! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar