Skogen, laxsoppa och sommarkantareller

Jag börjar äntligen att känna mig som mig själv igen. Hur mycket jag än förstår varför jag är trött och sliten så blir jag helt nere av att inte känna mig som mig själv. Trött och utmattad är inte mig grej, jag vill känna mig pigg och stark. Det är det som är jag. Jag är för det mesta en väldigt lycklig person och när jag känner mig nere kan jag ofta hämta kraft från att tänka på att detta är de här dipparna som är priset för att jag ibland känner mig så sprudlande glad att det nästan är som att ha kolsyra i kroppen hela tiden.

Nu deppar jag över att jag har så förbannat ont i min mun också men det går ju över inom någon vecka i alla fall.
 
Fast får jag bara promenera så blir jag ganska så snabbt okej igen! 
Skogspromenader är terapi för mig. Jag blir på glad av att gå!
 
En annan sak som man också blir glad av är god mat!
och det fick jag igår! Micke gjorde laxsoppa med saffran och räkor!

kolla vad jag hittade när jag var ute och gick sist! Nu är de på gång sommarkantarellerna!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar