Husbilsmys, Brunneby och regn

När slitet med Halvvättern är genomförd så återstår vila och återhämtning inför Vätternrundan på fredag. Jag har semester den här veckan och njuter i min ensamhet eller som jag hellre vill kalla det självsamhet, här på Varamon intill Vättern. 

Jag har barnsligt lycklig över min husbil och min frihet med den. Här sitter jag i min egen lilla vrå.

Idag har vi gjort en utflykt till Brunneby

En butik helt i min smak

Det var lite som himmelriket för mig. 

Det är väll himmelriket också! 

Så nu sitter jag här kollar ut genom fönstret på husbilen och lyssnar på regnet medan jag bloggar. I morgon bär det av hemåt för lite skolavslutning och annat mys med barnen innan jag återvänder hit på torsdag för den verkliga utmaningen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar