Nummerlappssjukan, skolavslutning och uppladdning

Nu sitter jag här i husbilen igen. Jag har precis ätit frukost. Ikväll klockan 20:08 är det dags.
om jag är nervös? nej inte det minsta! 😂😂😂😂😂 Jo då jag är på riktigt skitnervös. Jag har fått den så kallade nummerlappssjukan. Jag är snorig, har ont överallt och dessutom är jag redan nu så himla trött. 

Igår var det skolavslutning 
Nu har alla barnen sommarlov! Jag kunde inte vara stoltare än jag är över mina barn. De har fina betyg och har växt upp till fina unga människor. Mormor och Lizette var med på avslutningen och efteråt firade vi med glasskalas.

Det har varit mycket den senaste tiden, jag har inte känt att det varit för mycket men däremot är jag väldigt stolt över att vi tillsammans Micke och jag lyckats ro allt detta i land. Fast allt går lätt när man hjälps åt. 

Jag har trotts allt haft tid att njuta av att jag faktiskt har semester den här veckan. Det kommer inte blir så mycket till semester för mig i år.   
Jag tog en promenad nere vid stranden, otroligt vackert men det blåste något fördjälvigt just när jag var där.

Just i dagarna här är det exakt 10 år sen vi flyttade in i vårt hus på Koltorp. 
Vårt älskade hus. Det är en del skillnad den vi flyttade in!! Vi har lagt ner väldigt mycket tid, pengar och kärlek på vårt hus. Ska vi bo kvar när barnen flyttar ut är det många som undrar. Ja i nu läget finns det inget som skulle få mig att flytta i alla fall. 

Som sagt igår kväll var jag tillbaka här vid Varamon i Motala. Jag fick besök av min Therése och hennes familj 
Min fina Therése, hon har funnit i mitt liv i 36 år ❤️❤️
Det var inte kallt i Vättern sa hennes barn men jag tror de ljög faktiskt 😂😂😂

Sen körde jag bästa tänkbara uppladdningen inför dagens utmaning
Vin med pappa, Gudde och Morris. Jag är så sportig! Det finns en liten taktik i detta också. Det är ett sätt för mig att försöka avdramatisera själva loppet. Det är en enorm utmaning och 300 km på cykel är så in i helvete långt. Man cyklar så länge. Mina hjärnspöken har varit och är ganska jobbiga just nu. Tröttheten jag kände efter loppet förra året skrämmer mig nästan mer än själva loppet. Jag tror inte några glas vin gör varken från eller till inför loppet. Jag är ingen elitidrottare precis och att varva ner och sova tror jag är nyttigare än att ligga vaken och vara nervös! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar