Tonåringar, långfedagstrav och en vinterdag

Det må vara en klyscha att säga att man inte kan fattat att barnen blivit så stora men jag kan ju inte fatta det! Nu har jag två vuxna barn. Livet var så intensivt när det var små att jag inte riktigt hann reflektera över saker som jag idag hinner tänka på. Kanske är det just på grund av det som det känns som om tiden gått så fort. Helt plötsligt befinner jag mig i en tid där väldigt mycket förändras i mitt liv. Louise tar studenten nu i vår och hon blir i och för sig troligen hemma ett litet tag till men det är ju inte alls säkert. Så från att för bara några år sen ha 5 barn hemma hos mig hela tiden kommer jag snart bara ha två och de två är inga små barn utan ganska stora tonåringar. 

Linnéa fyller ju faktiskt 13 år i år och Gustav blir 15. 

Familjens 18 åring hade i alla fall önskat sig Mongoliskbuffé

och en egen in beställd starköl men efter det drog Emil vidare till Karlstad för att tillsammans med sina vänner göra sin krogpremiär!

Igår var det som traditionen bjuder långfredagstrav på Färjestad

Tillsammans med Coopan-gänget och mina finaste vänner åt vi gott och spelade på hästarna. Precis som vanligt sprang hästarna som de själva ville och inte som jag hade tänkt mig. Trotts snålt med vinster hade vi en väldigt trevlig eftermiddag och kväll.

Idag vaknar vi upp till en strålande fin......... vinterdag

Det är i och för sig sol idag, det var det inte när jag tog den här bilden igår. Så man får väll vara glad för solskenet i alla fall. Fast nu vill jag faktiskt ha vår och lite värme ut, kan jag inte få det snälla!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar