18 år, träning och massa tid

Idag fyller den här grabben 18 år. Min lilla Emil ❤️❤️ eller lilla och lilla. Jag behöver nu mera nästan en pall för att nå upp och krama honom. 
En mammas högsta önskan är att barnen växer upp till hela, fina och omtänksamma människor. Det har den här killen verkligen gjort. Han är så duktig, bor själv i Karlstad och tar hand som sig själv. Jag kunde inte vara stoltare över honom. Ikväll ska vi gå ut och äta för att fira honom men han följer inte med hem efteråt, han ska så klart ut på så kallad krogpremiär med sina kompisar ikväll! 
Min tanke är ju att få ihop så många mil som möjligt på cykel men vädret är verkligen inte på min sida. Jag säger bara fan vad jag frös när jag cyklade sist. 

Så nästa träningspass den här veckan fick bli inomhus. Det blev ett väldigt bra pass med fokus på teknik i marklyft. 

Det finns ett problem med att vara arbetsbefriad, jag har så mycket tid. Det är skönt på många sätt, är det något som jag behöver just nu så är det vila och återhämtning. Fast ärligt tala är det hemskt tråkigt att ha så mycket tid över som jag har just nu. Jag försöker utnyttja tiden till sånt som måste göras som jag inte brukar ha tid till. Jag har till exempel fått fönstren putsade. Jag har ett tips, om man som mig är urkass på att putsa fönster. Gör man det väldigt sällan, blir det i alla fall bättre än vad det var innan hur illa det än blir 😂. Jag har också städat källaren. Jag gick in med att inställningen att saker som inte använda på 10 år skulle slängas, så nu jäklar har jag rensat!! Många saker borde jag nog försökt att sälja men med 40 års erfarenhet av hur jag själv fungerar vet jag att det blir inte av. Utan sakerna blir kvar i källaren. 

En annan sak som det finns massa tid till är promenader, jag har gått så mycket att jag har lite ont i knät. Eller jag vet inte om det beror på enbart promenaderna, jag har ju gjort en del annat också 🙈

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar