Nerstressad, 50 års fest och en blödning i halsen

Jag jobbar hårt på att stressa ner och det går faktiskt bara så där.... Jag hade tagit semester den här helgen för vi var bjudna på 50 års kalas i Ludvika. Jag hade planerat helgen väl!! Efter som jag jobbade min långdag på fredagen (11 timmar) hade jag bestämt mig för att lägga mig tidigt för att sen gå upp tidigt och träna innan jag skulle ge mig i väg. 
Så långt var allt bra! Jag körde inte för fullt men fick en bra pass ändå. Jag har lite bekymmer med en av fogarna bak i höften. Det är något kroniskt efter alla mina graviditeter och kör jag för hårt får jag ont. Men som sagt det blev ändå ett bra pass och sen en promenad efteråt. Jag tycker verkligen det är skittråkigt när det är så halkigt ute som det är, jag som brukar gå flera mil i veckan blir ju helt hämmad av denna halka. :( 

Ny duschad efter träningen provade jag hela min garderob innan jag tillslut bestämde mig för den här klänningen.  
Sen bar det av mot Dalarna. Där väntade en fantastiskt rolig kväll! 
Skratt, mat, sång, musik och massa goda vänner! 

Precis när det var dags att krypa i säng. Ringde min Emil och var både rädd och lite hysterisk. Han blödde i halsen. Jag visst att man kunde blöda lite men när han skickade bild på hur mycket han blödde förstod jag att han var tvungen att åka in akut. När sjuktransport var ordnat och han kom in till sjukhuset blev han inlagd. Det är inte så kul att vara långt borta och även om jag var väldigt städad på festen kunde jag inte sätta mig i bilan och köra hem. Men så fort det var möjligt bar det av mot Värmland igen. 

Han var ganska pigg när vi kom till sjukhuset men uttråkad på att jäkla krångel. 

Han fick stanna tills idag, Micke tog ledigt från jobbet och hämtade honom. Så nu är han hemma och vilar sig, mamma älskling ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar