Snuva, rock och skor

Detta är vad jag sysselsätter mig med just nu 👎 Roligare kan man faktiskt ha, å andra sidan så blir det inte värre än så här överlever jag 😃 Jag är inte helt utslagen men orkar inte vara på samma nivå som vanligt och träna kan jag inte alls. Jag ska försöka ta mig ut på en liten promenad bara för att få lite luft. Min make tyckte till och med att det var ganska skönt att hans annars så rastlösa fru hade ro att ligga till och kolla på tv en hel eftermiddag. Det händer inte ofta kan jag lova men är verkligen en perfekt sysselsätttning när man är sjuk!

Snuvan till trott har vi haft en toppenhelg. Vi var på Rock of the 80´s i Löfbergs lila arena tillsammans med Mats och Rosie
Lånade den här bilden av Rosie som samman fattar en väldigt bra show 

Vi låg på hotell, käkade god mat och umgicks. 
De här två är kusiner men skulle lika gärna kunna vara bröder för två mer lika personer till sättet tror jag det är svårt att hitta. 
Som vanligt hade vi mycket trevlig. Rosie och jag hann med lite shopping också.
Jag fick tag i ett par skor som funkade till mina reumatiska fötter. Jag är löjligt glad över de här skorna! Okej detta är verkligen ett I-landsproblem men eftersom jag är uppväxt i ett I-land har jag inte så mycket att jämföra med. Efter att jag för två år sen fick en inflammation under foten så kallad hällsporre har jag haft förutom smärta i fötterna inte kunnat gå i skor med klack. Om ni då tänker er att 90% av alla skor jag ägde var just högklackade förstår ni att jag verkligen har fått lov att tänka om. När jag sen också var tvungen att ha speciella sulor i mina skor blev det liksom ännu krångligare så att hitta ett par snygg skor som funkar är stort för mig. 

Micke var med bjuden på Storforskommuns första idrottsgala på lördagkväll. Han fick hämta pris för att han vann KM i Golfklubben och blev bjuden på mat. 

Min förkylning gjorde att jag var helt nöjd med att ligga på soffan och kolla trav. 
Jag spelade vinnare och plats på en häst i varje lopp och kammade hem hela 68 kr i vinst 👍 

Barnen och jag fixade tacos och sen kom min Emil hem. Han har inte varit hemma på två veckor och mamma har längtat efter honom. Han har praktik från skolan just nu och reser runt. Under veckan har han varit i Stockholm. Jag är så himla stolt över honom. Han har också fått jobb vecka 44 på det företaget han har praktik på.

Trotts min förkylning fick vi komma en liten stund och hälsa på vår lillfis som troligen är den som smittat mig.  
trött Ellie somnade hos morfar. Kärlek ❤️

Detta är också kärlek!
Min make köpte glass åt sin sjuka fru innan han åkte till Norge igår ❤️

Nu ska jag gå ut och få lite frisk luft! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar