Ledig, träning och en present till mig själv

Äntligen ledig! Efter 5 långa dagar på Coopan är jag ledig! Jag hade planen för dagen helt klar redan när jag lade mig. Det skulle bli en cykeltur nu på förmiddagen en 8:a kanske jag skulle hinna med till och med. Det hade jag kanske gjort om jag inte vaknat med världens huvudvärk. Jag mår nästan illa och jag vet att detta är början till migrän så det blir till att vara snäll och vila i stället så kanske jag kan komma i väg i eftermiddag istället. 

Vila kan jag kanske inte helt göra för idag ska vi med Emil till hans studentrum och mäta lite innan det blir en tur till IKEA för lite inköp till rummet. 

Träningen går bra men jag har lite ont faktiskt och jag tror att det är bra att kroppen fått vila lite de senaste dagarna. 
Intervaller i Lårhöjdsbacken! Passande namn på min "favorit" backe! 

Helgen som gick var Louise på Närcon i Linköping
Så här såg hon ut när man åker dit! Snyggaste tjejen eller hur? 


Jag körde ett så himla bra cykelpass härom dagen. 
Cyklingen går sjukt bra för mig just nu! Att ha kommit så långt i min cykelträning känns overkligt nästan. Det känns som om jag fuskar :) det är klart man inte kan fuska men det är overkligt att jag presterar dessa tider och farter. Så jag passar på att njuta av det jag presterar för när vi kommer till detta. 
Halvvasan så kommer jag inte prestera varken tider eller farter!

Nu är jag i alla fall anmäld och det kommer att bli som att promenera 4½ mil med skidor på fötterna. För jag kan inte åka skidor tyvärr! 

Så har jag hämtat ut mitt nya armband som är en present till mig själv från mig själv! 

Jag har velat ha ett Pandora i flera år men inte köpt något. Nu tog jag en liten del av mina skattepengar och kostade på mig ett! Men nu finns det ju så sjukt många berlocker jag vill köpa men tåla mod och önska sig i present! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar