Bebis, cykel och buffé på Lunedet

Det är min sista semesterdag i dag. I morgon börjar allvaret igen och jag startar med två dagar 7,30-19. Just såna arbetsdagar har man inga sysselsättnings problem. Jag älskar semester och ledig men jag är en vanemänniska också så jag måste vara så där tråkig och säga att jag också gillar när vardagen flyter på.

Den största grejen i livet för mig just nu är nog detta! 

den 22 december är det dags då ska Micke bli morfar och jag blir bonusmormor! Herregud jag grät när Lizettan skickade ultraljudsbilden till mig, vad ska jag inte göra när det är dags för bebisen att komma? Jag kommer förmodligen halvt böla ihjäl mig.

I fredags stod det cykel på schemat och jag hade bestämt mig för att cykla på tufft men att inte kolla på hastighetsmätaren förrän jag kom hem. För det där är lite psykiskt på mig. 

Det kändes bra och som om det gick fort och det gjorde det också jag är jävligt nöjd med den här turen och snitt hastigheten!

På fredagkväll bjöd min man mig på buffé i Lunedet 

Erika Jonsson var där och spelade. Det blev en väldigt trevlig kväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar