Mina, Ruset och Pinchos

Ibland känner jag hur livet fyller hela mig. Jag känner hur jag förmodligen är den lyckligaste människa på jorden eller det kanske jag inte är men jag vill i alla fall inte ha något annat liv än det jag lever just nu. 
En stund igår var de samlade tre av mina stora barn och vi satt och pratade och skrattade då kom den liksom över mig den där känslan av att just det här ögonblicket vill jag minnas i hela mitt liv. En för inte så länge sedan var jag allt för stressad för att vara här och nu och då missade jag känslan i nuet och att verkligen reflektera över underbara så ting i  min vardag. Närheten från de mina <3

Det var ju fredag igår och Micke kom hem. 
Jag firade det med god Cava, men också en massa god mat. Micke hade köpt med Norska sommarkotletter. Har du möjligheten att köpa med det om du besöker Norge så gör det. Det är vanliga kotletter bara att de är rimmade och det är sjukt gott att grilla. Jag gjorde mimosasallad, en grekisksallad och bea så klart. Det var hur som helst helt underbart gott.  

Den här dagen är ingen vanlig dag för den är min Mickes födelsedag. Jag startade dagen med att göra frukost på sängen åt min man. 

Sen hade jag bara en enda förpliktelse och det var ett möte med Mari och Sara om StorforsRuset som går av stapeln den 30 maj. Vill ni vara med och springa och vill ha mer information klicka här.  Det är verkligen jätte roligt att engagera sig i detta! 

Sen var det dags för Mickes överraskning. Han fick åka på shopping :) nu är det inte så att han gillar shopping men den här shoppingen gillade han. Jag hade sparat ihop pengar för att han skulle få shoppa på Dormys. (golf shop) och jag kan lova att där behövs det pengar om man ska kunna shoppa för fy vilken dyr sport det är. Det blev i alla fall både vagn, bag och en ny driver. Så jag tror han var nöjd min man. 

Efteråt provade vi på att vara lite inne och besöka Pintchos.
Vet inte om den här belysningen skulle vara romantiskt men jag tyckte vi såg mest knasiga ut i det där ljuset. Hur som helst var maten i alla fall jätte god och vi hade en mycket trevlig eftermiddag!

Nu har jag precis fixat tacos till barnen så de också fick lite mys! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar