Syskonkärlek, bil och kunder

Det finns något som värmer ett mammahjärta lite extra och det är syskonkärlek
Louise har lånat en bok om YOHIO åt Linnéa och dess utom så läser hon högt ur den för henne. Världens bästa storasyster idag.

Jag gick upp tidigt i morse för att åka till Karlstad och lämna in min bil på lite justeringar. Lizette som precis kom med tåget från Göteborg plockade upp mig så jag fick åka med henne hem. Vi passade på att luncha tillsammans. Det var verkligen skönt att få ha henne för mig själv en stund och prata i fatt om allt vi inte har pratat om.

Jag passade också på att köpa en massa mjölk eftersom jag kommer vara utan bil ett tag nu. Självklart man man gå och handla men man är bortskämd med att ha bil. I och med att vi är så många så handlar jag heller aldrig lite så det är ofta väldigt tungt att få hem det jag handlar. 

Dagens promenad fick alltså bli till OK för att hämta ett paket som Louise beställt. Det är ett par skor som han ska fixa till. Det ska bli spännande att se dem sen när det är klara. 

Vi måste ha världens bästa kunder!
Titta vad vi fick på allahjärtansdag av en av dem?

ja vad har jag mer gjort idag. Jag har kört ett 1½ timma långt träningspass. Men sen har jag inte gjort så mycket, jag tror man behöver såna dagar ibland. Såna "bara vara" dagar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar