Semester, midsommar och Bua hamn

Stina kissen har fått sin sista vila under en sten i trädgården, Gustav har bestämt dekorationen. Den är så himla fin 💕 Jag lyckades så klart gräva av kabeln till robotgräsklipparen när jag skulle gräva ner urnan. Micke var inte ens förvånad utan, han bara lagade kabeln och sa: ja tänk den där katten ska jävlas med mig in i det sista. 🙈

Nu har jag äntligen gått på semester. Det känns som om man inte hade orkat en enda dag till. Fast det är säkert som jag skrev sist, att det är vetskapen om att man ska få vara ledig. 

Nu är jag full vaccinerad och det känns väldigt skönt. Vi har firat midsommar och även i år bara med de närmaste. Jag saknar de stora midsommarfesterna som vi hade innan den här jävla Coronan kom. Fast jag är glad att jag i alla fall får ha mina nära hos mig. 
Pappa skickade det där kortet längst upp i högra hörnet till mig. Det är jag när jag var 11 år tror jag. Det syns både på kortet och frisyren att det är et tag sen. 

Just nu är vi på ett ställe som heter Bua det ligger en bit utanför Varberg. Vi har haft två toppen shoppingdagar på Ullared 👍 Vi släppte av Gustav hos en kompis och jag, Micke och Linnéa står med husbilen här övernatten. I morgon bär det av norr över. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar