Doppad, bröllopsdag och Paletter

Det blev inte mycket kvar av huset som brann 😔

Jag vet inte om det sjĂ€lva vetskapen om att man snart har semester som gör att man Ă€r sĂ„ sjukt trött. Eller om det Ă€r det faktum att jag den hĂ€r veckan haft mitt första fall i FörvaltningsrĂ€tten och Ă€ven om jag inte direkt Ă€r nervös över hur det kommer gĂ„ sĂ„ har jag aldrig varit i en rĂ€ttssal förut. 

Micke och jag var pĂ„ bingo i söndags och nĂ€r vi Ă„kte hem var det ett sĂ„nt jĂ€vla Ă„skvĂ€der. Det höll sen pĂ„ i flera timmar. Vi fĂ„r ju hoppas att sommaren Ă€r med sig lite bĂ€ttre vĂ€der Ă€n detta. 

Fast trotts det har jag och tagit Ă„rets första dopp. Det Ă€r tur jag har barnbarnen för det Ă€r ingen av mina barn som vill bada med sin mamma lĂ€ngre. 
För ett tag sen började jag samla pĂ„ Palettblad jag har 8 olika sorter. Jag och Linnea har bestĂ€llt fröer sĂ„ vi hoppas fĂ„ nĂ„gra fler sorter nu. 

Den 21 juni hade Micke och jag varit gifta i 8 Ă„r. Tiden gĂ„r verkligen sĂ„ snabbt. 

Jag ska snart fĂ„ min sista vaccinationsspruta, min lilla mamma Ă€r nu fĂ€rdig vaccinerad sĂ„ jag passade pĂ„ att ta med henne ut pĂ„ lunch innan jag ska gĂ„ pĂ„ semester. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar