Pillan + Micke = 90 år

I lördags hade Micke och jag vår födelsedagsfest, Pillan och Micke 90 år!! Kvällens tema var rock!

Micke och jag var sjukt rockiga!

Eller vad säger ni? Det tog en stund att vänja sig vid Mickes linser ska jag säga, han såg nästan otäck ut.

Det är så jäkla kul att få spöka ut sig. Det var flera av våra gäster som också gick all in!
Kvällens vinnare! 

Det roliga med rocktemat är att rock är en tolkningsfråga, vilken sort och från vilken tid. 

Mina stora barn hade uppdraget att stå i baren och sköta servering mm. Ett uppdrag de skötte till fullo och jag kunde inte vara stoltare. De var dessutom så fina!! 
Vi blev totalt 30 stycken och vi serverade laxmousse till förrätt, kallmarinerad fläskfilé och klyftpotatis till varmrätt. Sen hade min fina Heidi bakat supergoda jordgubbsmousse tårtor till efterrätt! 
Våra duktiga trubadurer Tobbe och Peter fick med sig alla! Vi dansade och sjöng hela kvällen.

och på tävlingen vem rockar mest för sitt lag, var det verkligen fullt ös!

systrar <3 
Jag och Lizette 
Vi fick väldigt mycket fina presenter!!
och roliga!

Det var helt enkelt en toppen kväll, en fest jag kommer bevara i mitt minne med två ord kärlek och tacksamhet!

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Vill även här tacka alla som kom och som gjorde den här kvällen helt oförglömlig!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️  ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️  ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar