Saffransskorpor, julförberedelser och ett tomteland

Fyra dagar kvar till julafton och då ska allt vara klart! Det är tur jag är ledig i två dagar nu. 
Jag har precis avnjutit dess utsökta saffransskorpor som jag fick av Kent och Carina. Eller avnjutit och avnjutit moffat i mig allihop heter kanske. 

Vem har sagt att det är tråkigt att bli äldre! 
 
Jag har i alla fall fått massa fina saker och presenter, det gillar jag! Den 28 januari ska mina systrar, mamma och Lizette ta med dig mig på en upplevelse. Jag vet inte vad det är än, jag är väldigt nyfiken kan jag säga! 

Detta bjöd han på i helgen min man! 
Han har gjort den själv och den var jättegod!

Så här kom Emil hem och såg ut i fredags. Han har halkat omkull och slagit i munnen
han har fått sytt inne i munnen men han har haft en djävulusisk tur som inte slog ut några tänder.  

Micke och jag har hjälptes åt att slå in paket. Det är det som är det bästa med m in man. Vi hjälps åt!  
Det blir några stycken när vi är så många! 

Jag börjar verkligen bli sugen på att träna igen men december ska vara en vilomånad. Tanken var dock inte att jag skulle vila från allt vad promenader också heter. Jag har nästan inte gått någonting. 
Fast man får vara nöjd med de som blir. 

Att göra ett tomtelanskap är en tradition i min familj. 
Linnéa har gjort detta med kärlek. På torsdags ska de sista inhandlas sen är det jul! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar