Min 40 års dag

Nu har jag fyllt 40 år och med den dagen tror jag på riktigt att min 40 års kris försvann. Det känns så i alla fall, hur löjligt det än må låta så tror jag att den i samma sekund som Micke sjungandes på ja må hon leva kom in i sovrummet med frukost på sängen så försvann den. Det var längesen jag kände mig så tillfreds med livet och mig själv som just då. Ungefär som att dra en lättnadens suck. Sen att jag blev så firad av de mina gjorde saken bara ännu bättre
Micke är verkligen bäst på presenter. Jag fick tre rosa pärlor till mitt Pandoraarmband och så en helt underbar berlock i guld och diamanter. Det är nästan så att jag inte vågar använda det!

I vår ska jag ha en 40 års fest och till helgen kommer mina nära och firar mig. På min dag hade jag äran att ha den här lilla tjejen på besök  
Det var gott med tårta tycke Ellie

Mina älskade ungar kom också med fina presenter.

Dessa fick jag av en av våra goa kunder.
Vem har sagt att det är tråkigt att fylla år för att man blir äldre jag älskar födelsedagar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar