Anmälan, babysim och mamma

I måndag klockan 19:00 öppnade anmälan till Vätternrundan 2017. Jag hade utan tvekan högra puls 18:59 än någon gång under mitt Crosstrainerpass på förmiddagen. Klockan var 19:00:10 när jag kollade på den efter att jag skickat min anmälan. Det fanns all anledning att vara nervös för på Cykla.se kan man läsa att: På två minuter var 95 procent av de 16 500 platserna bokade.
Jag lyckades dock säkra en varsin plats åt mig och Gudde! 👍 Nu är det bara att träna målet kommer att vara att ha 100 mil i benen. Jag vet dock att det är lite orealistiskt förra året fick jag 

Lizette frågade för ett tag sen om jag ville följa med henne och Ellie på babysim. Tyvärr är det på måndagar och då jobbar nästan alltid jag. 
Men den här måndagen kunde jag följa med! Så glad att hon frågade mig! Mina favotjejer! ❤️

Idag har jag varit ledig och då passat på att göra det bästa jag vet. Ja ni gissar rätt jag har tränat. 
Knäböj, lastdrag och militärpress körde jag idag. På filmen här kör jag 5 x 60 kg. 

Just nu sitter jag har framfördatorn i mitt lilla kontor som vi kallar för datarummet. Det faller långsamma ganska stora snöflingor från himlen och jag har en kopp varmt kaffe framför mig. Jag har varit ute på en nästan två timmar lång promenad. 
 
Det var inte så kallt utan väldigt härligt faktiskt. Jag fick också några nya Pokémon samtidigt som jag passade på att prata i telefon med min mamma. För inte så länge sen insåg jag att jag är väldigt privilegierad som har en så fin relation till min mamma. Alla har det verkligen inte som vi. Jag pratar med henne ofta och hon är mitt bollplank i det mesta. Hon finns alltid där när man behöver henne. Mina lilla fina mamma! 

1 kommentar:

  1. Bra Gjort pillan att du fixade en start tid så tidigt,
    Mamma är alltid bra att ha vet du

    SvaraRadera