Promenad, tankar och rökfri

Jag tror jag hade hunnit ändå men för min egen skull och för att jag inte skulle behöva stressa för mycket tog jag semester idag. Jag startade dagen med en lång promenad. Snön värkte ner men det spelade ingen roll. 

Fanns inget som jag var i så stort behov av som att promenera. Min egen sorteringstid. Mycket tankar kom till rätta och mycket funderingar fick äntligen ett slut. Hittade den här på nätet och det är precis så här jag är. 
.
Jag önskar så att det fanns en stopp knapp på mina tankar. Som sagt men 10 km i snöyra fick det mesta i mitt huvud på plats. I morgon åker jag och Louise till London och utan att få sortera upp innan resan hade hjärnan varit över full när jag kom hem igen. 

Louise och jag har planerat vad vi ska göra i London. Vi är så himla överens om att vi ska ta det lugn och försöka att bara vara och låta det vi vill göra ta den tid det tar. Jag ser så mycket fram mot detta nu. 

I helgen firade vi min lilla mor som har fyllt år. Hon bjöd på mat och godsaker. 


Ellie bebis var med och firade hon också! Hon går ur och i famn alla vill hålla och krama! Hon är så söt att man svimmar nästan eller så tycker jag det bara för att hon är min liksom <3 

Igår var det 3 år sen jag slutade röka!

Jag är faktiskt sjukt stolt över det! Jag hade rökt i 23 år när jag slutade. Hade dock hållit uppe under mina graviditeter men då var jag helt på det klara att jag skulle börja röka igen efteråt. Det händer fortfarande att jag blir sugen men inget skulle kunna få mig att börja igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar