PMS, träning och släktmiddag

Jag har precis lyssnat klart på Ove boken och börjat på en ny av samma författare. 
Har du missat den så läs, den är helt underbar! 

Just nu känner jag mig lite som Ove i boken... jag har PMS!! Trodde i min enfald att avsaknaden av livmoder skulle minska den en aning men det kan jag upplysa er all om att det inte gjorde... och tror ni mig inte kan ni fråga min man :)

I fredags var jag till sjukgymnasten som gav besked om min hälsporre. Jag får inte springa, inte promenera annat än med stavar för att avlasta. Jag fick också övningar som jag ska göra. Det är lite motigt faktiskt och jag blir lite ledsen men det är bara att kämpa vidare. 

Så det fick bli en kvällspromenad med med stavarna. Riktigt jobbigt ska jag säga. 

Lördagkväll var vi på släkt middag i Lungsund med alla från min fars sida.  

Min syster Sandra och hennes Mikael. 

jag och min Mikael :) eller nej min Mikael är en Micke 

Det blev en trevlig kväll och massa prat om träning. Vättenrundor och Vasalopp. Men så en del om vad som hänt sen sist. Det är i vår släkt som i de flesta andra man ses allt för sällan. 

Man borde ta sig tid, varför gör man inte det? Ja det är ju tid och prioriteringar. Man är så trött, varför är alla människor så trötta jämt? Jag är verkligen en av dem som är så där trött och jag är på tok för dåligt att hålla kontakten med mina vänner även om jag skulle dö om jag inte hade dem. Skärpning Pillan!

3 kommentarer:

  1. Trevligt att träffas alla på en gemensam fest

    SvaraRadera
  2. Undrar vilka som var med på det sista bilden ? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner du inte igen dem? :) Har ju inte fått godkänt för att skriva ut era namn, därför gjorde jag det inte. :)

      Radera