19 åring, cykelplaner och olika syn på ett fynd

Det går verkligen inte att fatta hur klyschigt det än är att säga det men Gustav har fyllt 19 år... 19 år?? Kolla bara på bilden på mig och Lollo längst ner till vänster det är 23 år sedan och jag har inte blivit ett dugg äldre 😂😂 medan som ni ser på bilden längst upp till vänster har det hänt lite med Lollo.   
Jag har anmält mig till Tjejvättern nästa år. Jag hoppas det ska gå att genomföra. Jag vet att jag aldrig kommer kunna bli som jag var förut och mitt mål kommer heller aldrig vara att cykla hela Vätternrundan igen. Jag tycker dock att det är väldigt roligt att cykla och nu sen jag drabbades av reumatism så är det en väldigt mycket större utmaning. Inte bara för att jag ofta har ont i min kropp utan för att den håller inte för överbelastning. Den svagaste länken är min handleder, kommer de stå pall för det statiska i att hålla i styret i 10 mil? 

Ja vad har jag mer pysslat med, Linnéa har haft lov från skolan och jag hade så ett par semesterdagar. Vi passade på att hälsa på farmor och tände ljus på Magnus grav. Vi har fått in husbilen för vinterförvaring och jag har varit på 45 års kalas i Linköping och passade då på att besöka Brynneby gårdsbutik på vägen. 

Ja och om någon undrar vad det är för otroligt fin vas på bilden i mitten så är det en Swedish Grace från Rörstand.. ett fynd tyckte jag 😀 medan min man beskrev köpte som galenskap 🙈😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar