Ost och kex, en T-rex och nytt uppdrag

Kvällen efter vi var hos Emil var vi hos Lizette på riktig mys med ost och kex. Ska man äta ost och kex ska man låta Lizette handla och fixa så kan man bara betala och luta sig tillbaka. För då vet man att man kommer få något ut över det vanliga och så var det även den här gången. Det har blivit lite av en tradition att äta ha myskväll med Lizette när Micke och Urban är på golfresan.

Det är med googel 3D var tydligen inget nytt men när jag upptäckte det blev jag helt fascinerad. Jag filmade en T-rex på baksidan hemma och efter det hade jag känslan av att jag var tvungen gå och titta så den inte var kvar. 😂😂

Det är såklart jättebra att de fixar till vägen som jag åkte på varje dag till och från jobbet. Fast jag vet inte vad det är som händer inom mig när jag tvingas stå i en sån där bilkö och vänta. Jag får typ panik en gång för några år sedan sent en kväll kom jag fram till ett sånt där uppsatt trafikljus. Det var rött och det var det i 30 minuter. Det kom bilar med jämna mellan rum från andra hållet så helt uppenbart funkade ljuset från andra hållet så det blev grönt för dem lite då och då. Jag stod inte först i kön utan det var bilar både bakom och efter mig. Någon i kön bakom mig tröttnade precis som jag gjort och åkte.. jag behövde inte tänka 2 sekunder utan hängde på! Jag viste inte då men nu vet jag att man ska ringa trafikverket när något sånt här händer som är uppenbart fel.

Början av september har verkligen bjudit på fina dagar. Jag har promenerat ganska mycket. Det blev inte mycket vindruvor i växthuset i år men de vi fick är väldigt goda.

Jag vet inte om jag berättat om att jag har fått ett nytt uppdrag på mitt jobb som drog igång nu i september. Jag har varit på utbildningsdagar och fått lära mig massor med nya grejer. 

Jag är sjukskriven på 50% just nu och kommer vara det ett tag. Det är så att min hjärna inte vill vara med riktigt. Jag har så sliten och trött att den inte riktigt går att använda som den ska. Så det är ganska skönt att jag faktiskt får vara hemma och vila på halvtid. Eftersom jag alltid förut i livet kört på tills jag kraschar så tänkte jag att jag skulle försöka bromsa i tid den här gången. Innan jag hamnar i en utmattning igen. Utmattning är för mig ett konsekvens av min ADHD 

1 kommentar:

  1. Jag fick min ex kärlekspartner att återvända till kärleken och lita på mig mer än någonsin tidigare. Hela mitt liv trodde jag aldrig att kärlekstrollformel kunde få tillbaka min ex älskare Mårtensson, tills min vän introducerade mig för den riktiga besvärjelsen, innan jag kontaktade några trollformler för att hjälpa mig men vet om de kunde hjälpa mig, vissa krävde de mer pengar tills Jag följer enkla instruktioner från den stora kärleksförtrollningen via hans personliga WhatsApp-nummer +12162022709, jag kunde kommunicera och ringa honom och få omedelbar hjälp av honom för att återställa mitt äktenskaps kärlek och lycka Drigbinovia Vem som helst kan fortfarande få samma hjälp från honom idag för att återta förlorad kärlek eller återställa en trasig relation och frånskild partner kan återgå till kärleken. det är möjligt eftersom det fungerar för mig inom 3 dagar, min före detta älskare ringde mig på telefon för att be om ursäkt och just nu lever vi båda tillsammans i kärlek och lycka. du kan också nå hans e-post på doctorigbinovia93@gmail.com Tack till Drigbinovia för hans begåvade krafter tack för att du tog dig tid att läsa mitt vittnesbörd?

    SvaraRadera