Padda, rökstopp och optimism.

Lördagmorgon och jag är ledig. Jag sitter i soffan med min nya padda och skriver. Ja jag har köpt mig en, egentligen helt onödigt men jag läser väldigt mycket på nätet och tant har börjat se dåligt.

Jag älskar den redan 😍

Nu har jag ätit Levaxin i över en vecka och jag kan på riktigt säga att jag äntligen börjar känna mig som mig själv igen. Jag är fortfarande trött och i ganska dåligt kondition efter att ha varit så inaktiv under så lång tid. Min plan är att smyga igång träningen lite här fram över, utan att stressa. Det kommer få bli yoga och promenader till att börja med. 


Jag älskar promenader och det har varit en sorg att inte orka och det är den oförklarliga energilöshet som faktiskt gjort mig så nedstämd. 

I förrgår var det 5 år sen jag slutade röka. Ett beslut jag aldrig ångrat. De hälsomässiga vinsterna är så många.  

Idag ska vi fortsätta med hallen, det ska bli så roligt att få visa upp bilder på när vi väl är klara.  

Just känsla av att börja bli mig själv igen är fantastisk och gör mig så himla glad. En försiktig otimism! För jag är det en obotlig optimist tack och lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar