Födelsedag, glass och halsfluss

På min födelsedag väckte barnen mig med frukost på sängen och sång. 
Jag fick den här vackra berlocken till min armband av Louise. Det kom faktiskt tårar i mina ögon när jag öppnade paketet. Det var skönt att få frukost på sängen och speciellt eftersom jag under natten blivit sjuk på riktigt. 

Så det blev inget jobb för mig utan en dag på soffan. 

Lizette kom ner och firade mig. Hon serverade mig glass och hjortronsylt och jag fick present. 

Natten till onsdag hade jag så ont i halsen att jag trodde jag skulle bli galen. Så det fick bli ett besök på vårdcentralen. Det visade sig att jag har halsfluss. :( Jag fick penicillin och jag hoppas verkligen att jag slipper psoriasisen som alltid följer efter en halsfluss för mig.  

Tyckte min onda hals behövde glass även på onsdagen. 

och detta var vad doktorn tyckte att jag behövde! Jag hatar att vara sjuk. Jag har inte tid med det här men som sagt det är ju bara att gilla läget. 

Jag är bättre nu men trött. Så jag ägnar mig åt stillsamma aktiviteter. 

Köpte en så kallad målarbok för vuxna på jobbet i måndag och jag måste säga att det passar bra när man är sjuk men jag tror det kan passa bra för att varva ner för mig också! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar