Tankar och träning!

Dagens första tänke!
Läste ett inlägg på fb och morse som fick mig att tänka på de här orden om vänskap och de är så sanna. Jag ställer upp för mina vänner i vått och torrt men får man inget tillbaka så tröttnar man. Man orkar inget mer helt enkelt. Det spelar då ingen roll om vännen har det jobbigt för har man det jobbigt kan man i alla fall ge sin tacksamhet tillbaka men får man inte ens det så orkar man till slut, inte ge och det är därför de här visdomsordet är så sant.   

I morse gick jag upp ganska tidigt åt en bra frukost och sen bar det av mot Kalhyttan med Cina
12.24 km blev det idag. Årets längsta pass. Det var isigt som fan i spåret och jag önskar jag var modig men det är jag inte så i nedförsbackarna tog jag av mig skidorna och gick ner!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar