Korviga trosor!

När jag med hjärtat dunkande i bröstet stressar ut ur duschen och samtidigt försöker få på mig trosorna, på min inte helt torra kropp så de korvar sig på båda sidorna, känner jag plötsligt doften av den helt underbara duscholjan jag fick av min syster i födelsedagspresent. Vad var det hon sa syster: duscholja är bra om man någon gång inte skulle ha tid att smörja sig efter att man duschat..... någon gång inte skulle ha tid? Medan jag fortfarande sliter med att få trosorna på plats låter jag tankarna får vandra vidare. Vi är olika vi människor kan man ju bara än en gång konstatera. Jag råkade inte bara någon gång inte ha tid att smörja mig, jag har ju inte ens tid att torka mig. Det är det jag tror hon visste min syster, så duscholja måste vara den optimala presenten till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar